2009-06-30

Att vara eller att inte vara...

Fjortis
hej...asså, varför finns jag med på fjortis ackt fast jag INTE e fjortis, asså seriöst de e inte okej!!
Admin
Det vet jag ingenting om. Jag vare sig publicerar material där eller har något ansvar för vad andra publicerar där.

Men oss emellan...Du verka vara en tvättäkta fjortis : )
Admin
Btw. Jag har laglig rätt att återge denna konversationen (så snart är du med igen).
Fjortis
haha, tvätt äkta fjortis?! jag e inte en fjortis!!!!! jag fattar inte de sista du skrev hehe, förklara!?
Admin
Hej då : )
Fjortis
DU KAN INTE BARA SÄGA HEJDÅ SÅ DÄR TILL MEEJ!!! seriöst, snälla kan du bara ta bort bilden?! de e inte okejj att den lxm e där!
Admin
Kan jag visst det. Nu gör jag det igen:

Hej då : )
Admin
Du borde förresten läsa följande:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=5988228884&topic=5473
Fjortis
näää ingen säger åt mej vad jag ska göra!!!!! DEN SOM LAA UPP BILDEN KMR FÅÅÅ SÅÅÅÅ SJUUUUUKT MKT SKIIIIIT!!! snälla ta bara bort bildenh!
Admin
Om du klickar på länken står det
1: vem som har ansvar för att åtgära bilden
2: hur du ska gå till väga för att få det att ske

Jag har inget ansvar övr hur andra medlemmar använder funktionerna på en en amerikansk websajt. Tyvärr. Jag har inget med det att göra : )

Och herre gud, människa. Hittills har du inte ens berättat vad det är för bild det gäller? Tror du att jag sitter här och har en magisk koll på 1700 bilder och telepatiskt vet precis vilken bild du tänker på?

Antingen svarar du något vettigt eller så blockerar jag dig.
Sensmoral: Hon var en fjortis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig dårlig web side! patetisk!

Admin sa...

Google som byggt den, inte jag : ) Till skillnad från dem kan jag mina grejer ; )

Anonym sa...

Fan va cool du är, seriöst. Att kunna dissa folk anonymt <3

Seriöst sa...

Seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst seriöst!!!!!!!!!!!111111111ettettettett